W Dboy'ach najważniejsze jest stalowe body ściągnięte z VFC.Co IMHO należy wymienić?
1. Bateria
2. Okablowanie (jeśli nie zostało wcześniej wymienione na niskooporowe)
3. Komorę Hop up
4. Zębatki
5. Tłok wraz z cylindrem
6. Sprężyna
Nie znaczy to że jak nawpychasz do gearboxu części za kilkaset złotych to będzie to maszyna zniszczenia. Poradź się w serwisie, zadzwoń i powiedz że masz stockowy AK74 BOYI, i masz do wydania powiedzmy 200 złotych na upgrade. Doradzą najlepiej jak umieją.
Dokładnie w tej kolejności
1. w zupełnośći się zgadzam, chyba, że masz np.3 takie bateryjki to tylko ładownicy na nie potrzebujesz.
2. Stockowe kable to porażka. Do tego polecam wymiane wtyczek na typ T (rof wzrasta i aku starcza na dłużej)
3. Komorę HU wymieniać nie trzeba, ale żeby móc zlikwidować ten plastikowy klocek polecam komorę ProWin'a.
4. Tutaj się niezgodze. Stockowe zęby z replik chinskich wytrzymują M135 promyka, na full auto, w zimie, w lecie, przez dużą ilość kulek.
5. O ile tłok to nie jest kwestia najwyższej wagi (jak się zęby zetrą to się wymieni) o tyle zespół cylindra i głowic jest waży. Musi być szczelny. Polecam zestaw Hurracaina.
6. Sprężyny chinskie mają mało zwoji, są krótkie, ale drut jest bardzo gruby. A jak wymienili w Krakmanie to nie watro ruszać wg. mnie.
7. Ja bym wymienił Gumkę HU bo stock to porażka.